RSS 2.0

Det finns o göra..

En ovanlig start på en måndag..fanns o göra från första start o sen full rulle HELA dagen.. det är faktsikt rätt ovanligt! Men det är bara för att vi hade svar bilder sen i fredags, som itne var prio på.

Så idag hade jg ju tänkt börja dagen men fotning, MEN det fanns ingen tid för det..så nu får jag hoppas att jag kan ta det imorrn bitti..men det ser lite ljusare ut då, hehe



Har fått en hel påse med godsaker i form av strumpbyxor o grejer, sen väntar lite underkläder me så jag ahr o göra iaf.

Dagen har som ni förstått varit väldigt intensiv, Anki var tvungen o förvinna halvdag me. MEn jag o simon har haft ett bra tempo o är faktistk snart klara med allt :)

Ska bara göra det sista nu o sen hem o fixa innan Anki dyker upp.
Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback