RSS 2.0

Det gick inte!

Alltså, vad hände inatt då!? Stängde ner allt vid 11 som vamligt igår...gick och la mig i sängern o försökte sova som vanligt :P hehe

Men tror ni inte jag var vaken fortfarande kl2!? Fick ett sms av Jenni efter 12, trodde inte klockan var så mkt men det avr den, hade leat o vridit på mig i en timma. Förskte somna igen, men det gick verkligen inte! så jag gick upp. Jag gick upp och la inte Jennis lilla inlägg hon glömde poblicera, jag plockade fram kläder tills idag...jag plockade fram mitt hår :P haha





SEN blev jag hungrig me..så jag satte mig vid datorn en snabbis o knaprade i mig lite nötter. SEN gick jag och la mig igen, som sagt..strax innan 2. jag måste nog prva nåt åt sömnsvårigheter nästa vecka? Funderar på att prova Valerina. Har hört att dom är bra. Det är nåt som oroar mig antagligen, hehe

Aja, tog en B-forte för lite extra energi..får hoppas att den håller igång mig hela dagen, för just nu känns det ändå OK. Det kommer ju vara en intesiv dag idag på jobbet..dubbelfotning på G.

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback