RSS 2.0

En STOR diss!

Nu vill jag dissa ALLA som någonsin har förstört nån annans grejer bara sådär! Allvarligt talat!? Att man inte har bättre uppfostran eller så. Att man bara typ gör nåt dumt bara för att man inte har nåt bättre för siig? Vad är det för liv lixom? Vad för slags människor gör så? jag skulle ALDRIG gå och göra sönder nt som tillhör någon annan. Det finns faktsikt inte i våran värld. Samma sak gäller att sno plånböcker...mobiler osv. Det skulle vi lämnat in isf, vad har du för nytta av andras grejer?? Skulle fått dåligt samvete, men så funkar ju inte alla har man märkt! Tyvärr.



Idag när vi hade tränat klart fick man en chock! BÅDA våra cyklar hade punktering på  bakdäcket! Och det var sabbotage, eftersom det satt ett häftstift i mitt däck, Jennis var redan tom på luft. Jag drog ut stiftet och då började luften pysa ut.

Happ, då var det bara att börja gå..Jenni skrev en facebookstatus och då ringer räddaren i nöden :P haha



Carl kom och hämtade oss, tack så mkt!

IDIOTER finns det gott om i världen..Hoppas att man kan lita på KARMA!

Man är inte speciellt glad just nu, men får hoppas kvällen bjuder på trevligheter..
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback