RSS 2.0

Friday after work..

Wohohoho, nu börjas det strax :D Afterwoork!

En mkt tillfredaställande fredag måste jag säga..den har varit "lugn" mot resten av veckan, SKÖNT! eftersom det ändå är fredag o allt, hehe.

Sitter här och pillar med det sista, fotningarna fortsätter såklart en stund till eftersom modellerna kom senare idag än 8, MEN nu snart är det dags för mig att fixa iorndning mig inför kvällen..tog med mig lite grejer



Måste sminka mig och byta skor o allt det där :)



Tur att man har nånstans o fixa sig iaf :P haha

Har gjort lite trevliga inlägg som kommer trilla in lite då och då under kvällen, så missa inte dom! :)

En liten stunds jobb till sen är det fixelifix och tilltugg..innan vi beger oss from this place to another.
Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback