RSS 2.0

Inte som idag!

Jag är ju så himla ovan att ha sånna här..vad ska jag kalla dom? Bortkastade dagar? hehe ne men ni fattar väl typ vad jag menar..? När man bara slänger bort en dag som idag på att sova eller att a..inte göra nåt vettigt alls? Visst man gör inte så mkt vettigt när man är ledig o det är fint väder, då kanske man ligger på en strand bara eller nåt. Men idag blev det ju som sagt att man sov bort hela dagen..

I vanliga fall brukar jag alltd typ göra nåt vettigt..vara i farten iaf och inte ligga still efter man varit ute. Idag hade jag typ velat ta en liten shoppingrunda, är sjukt sugen på en del grejer men ah, dom finns ju kvar tills imorrn eller söndag. Sen hade det varit gött o träna me, men som sagt..VILODAG!

Har varit sjukt trött idag som ni kanske fattat av tidigare inlägg, men jag orkade mig iaf bort till Anki, som var hos sin mor..där spenderade vi kvällen framför tv och dator :P hehe vi kikade på lite kläder och annat smått och gott.

kom hem för ett tag sen, har tagit en dusch och myst ner mig i sängen nu..ska vara uppe med tuppen imorrn så det är snart dags att stänga ner, hehe nah okej..kanske inte så tidigt men tidigare än idag. Det har varit cp-kallt idag även om solen har varit framme. I solen var det dock väldigt varmt men så fort det blev molnigt så blev det kallt, och när det blåste var det ännu värre, vilka kalla vindar det kommer nu!?

Yeye, får hoppas på finfint och varmt väder..inte som idag utan BÄTTRE. För det finns planer om varberg inför morgondagen.

Nu ska jag kika på en film tror jag innan jag somnar, Hoppas eran helg har börjat fint!
Natti//A


Kommentarer
Postat av: Linn

Snälla sluta skriv CP som något negativt. Vad är CP-kallt? Vet ni vad CP är? Om inte, ta reda på det innan ni anväder det... Annars gillar jag er blogg...

2011-08-13 @ 08:47:24
Postat av: Victoria

Sv: Nej, inte hela tiden - en balans mellan "gott" och nyttigt är det bästra tycker jag! ;)

2011-08-13 @ 09:17:46
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: anne & jenni

Linn: Jo vi vet vad det är..var själv nära på att få en cp-skada när jag var ung. Eller jag blev det ett tag. Men det är ett uttryck bara som många använder och just nu gjorde jag det.



men OKEJ ska kanske inte ska använda det i sånna sammanhang..//A

2011-08-13 @ 10:46:09
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Michan- Skönhet och Makeup

Så himla snygg är du!

2011-08-14 @ 14:21:51
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: sofia

Ååh herre gud, era läppar! Ni har definitivt blivit storleksblinda :o

2011-08-14 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback