RSS 2.0

Jag avstog helt.

Fan vad gött! Jag avstog helt från alkoholen igår..tänkte kanske tagit nån cider..men till vilken nytta!? Jag blev chaufför istället. Tänkte att jag lika gärna kunde vara snäll så slapp man alla taxiresor hit och dit. Funkade bra för mig i vilket fall som helst. Känns jätte bra, ska va utan alkohol ett tag i sträck nu igen.

Som sagt så är vi ju i Varberg nu, va ute på Societen igår. Folk sa att det var lite folk..okej, mot vad det kunde varit men jag tyckte det var lagom :) Hade iaf VÄLDIGT trevligt och dansa fick vi göra iaf :D



Är typ HELT nyvaken, klockan är mkt..trodde inte jag skulle sova så länge ändå men aja. Nu är jag VRÅL hungrig..Jenni och Carl får fixa frukost till mig :P haha det blir iaf ägg, bacom och grönt te..mmm, så gott!

Sen ska vi bege oss rätt snart härifrån, ska förbi GEKÅS på vägen hem faktiskt. Ska bli intressant :) va länge sen vi va där nu.

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback