RSS 2.0

Jag lyckades..

Men allvarligt, jag lyckades sova bort flera timmar idag IGEN! Vad är det som händer? Jag var dock aaas trött inatt, orkade ju inte ens se klart filmen, MEN ändå.

Ah, nu ska jag få i mig frukost iaf, man ska ju snart äta kvällsmat :P haha, ne jag ska göra en mysig söndagsfrukost med youghurt och en massa nyttiga bär och nötter tänkte jag med grönt te också såklart. Mjölkprodukter skrevs det ju om igår :P



Den här är jättegod, testade den första gången förra veckan, finns i andra maker me..och den innehåller för övrigt BARA 35kcal per 100g, vilket är det minsta jag har sett på en youghurt, har ju inte kollat alla så..Den här kostar ungeför 16:- på Ica MAXI.

Efter frukosten ska jag ta tag i det viktiga för dagen..MAAATEN, har 2 goda matträtter som ska fixas till veckan :)
Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback