RSS 2.0

Jag valde cancer..

Hela dagen har jag gått och grubblat på om jag skulle ta och sola idag eller om jag skulle ta en BUS istället. Vilka promlem man har ibland va?? Har typ tagit upp det flera grr idag på jobbet, hehe Anki tyckte väl det var jobbigt :P Hon sa att jag skulle ta en BUS istället eftersom det är lite "hälsosammare" och självklart har hon rätt. Solade ju i tisdags, var rätt nöjd med min färg efter det, MEN jag valde ändå att lägga mig i solariet efter mitt megasvettiga träningspass..man kan ju alltid svettas mer :P

Fast jag är väldigt sugen på en BUS me, för den ger ju som vi sagt så många grr innan en så snygg bronsig fär, solarier ger ofta en lite rödare färg. Brukar ju också ta lite BUS efter att vi solat för att få den snyggaste färgen, men jag tror jag sparar det till en annan gång.

Har solat 2 grr denna veckan..gött med värme! Kan ju inte vara en krita mot sis när hon kommer hem :P hon kommer ju vara som en pepparkaka. Det är hennes sista dag imorrn..sen är hon hemma igen.

Har ett till problem just nu. Hade en uttänkt outfit tills imorrn, ska ha en day & night-outfit eftersom det är afterwork imorrn, då ska jag ha typ samma outfit på dagen som kvällen, hinner inte hem innan allt börjar. Men nu sägs det bli varmt imorrn, dår får man tänka om..hehe

Får väl se vad jag kommer fram till, har försökt kolla lite inspiration. Ska kika i nellymagazine nu innan jag somnar in.

Ladda inför en förhoppningsvis underbar fredag :)
Natti//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback