RSS 2.0

Jävla telefoner!

Varför e de alltid krångel med telefonerna, jag vet inte om många har samma problem men de händer lite då och då med mina gamla sonny ericsson SATIO som jag måste använda nu när min xperia arc är på lagning, 8 veckor snart btw, riiiktigt förbannad men den kommer imorrn som tur är! Iaf.. väckarklockan ringer inte alltid på min gamla telefon, när knapplåset öppnas DÅ ringer den, så idag ringde anne o frågade vart jag höll hus o självklart låg jag o sov fortf, sånt e irriterande, men jag hoppade i min kläder o drog till jobbet, kl 9 var jag här :) ingen panik som tur är, modellen hade endå inte börjat fota o vi e ju full stryka i teamet! Men endå, störande telefoner, o de värsta e att man inte kan stänga av sony ericsson xperia arc om alarmet ska funka, de e oxå konstigt, men dessa telefoner e väl gjorda för att inte stängas av o jag stänger ju aldrig av den heller men endå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback