RSS 2.0

Just Go With it!

Ett bra uttryck..inte sant? just go with it!..varför inte lixom? hehe Det är väl kanske lite så det borde vara?

Det blev väl kanske lite så nu till helgen att man spontant åkte till Varberg. Jenni brukar dock vara där men det är ofta planerat. Aja, det var ju iaf trevligt...MEN är sjukt trött, har varit trött hela helgen. När man åker iväg så känns det nästan som att man är tröttare när man kommer hem? eller? Jag e iaf det..oftast. Känns inte som att man vilar ut, fast man åker ju iofs inte iväg för att vila ut. Lr jo, om man åker på endast solsemester :)



Aja, ligger iaf och kollar på Just Go with it(Min låtsasfru). Har inte kommit så långt men den vekar ju bra än så länge..får se om jag orkar hela ikväll. Ligger iaf nerbäddad i sängen redan så de gör ju inget om man somnar :) Andra gången den nya tv:n används..hehe

Kom hem rätt sent idag..åkte o strohandla direkt som jag skrev att vi skulle göra, sen har man faktiskt inte hunnit mkt mer. Tycker synd om våra älsklingar som inte fått så mkt kärlek denna helgen :( Dom var lite skrikiga.

Nu måste jag fortsätta titta på filmen, hoppas ni har haft en bra helg!
Nattu//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback