RSS 2.0

Kvällens inneboende

Har en ny inneboende ikväll :) Anki såklart..hehe. She´s bean with me all day..nästan iaf. Från när vi skulle gå och träna..hon tycker det är gött att komma hemifrån en stund, och bara vara..inga krav. Vem tycker inte att sånt är skönt lixom?

När vi väl kom hem från träningen, typ kl 9 så ställde jag mig och gjorde mat för 2 kommande dagar...hmm att ja orkade :P hehe tänkte NÄSTAN skita i det men what the hell? Jag hade redan tagit ut kyckligen o så så det avr lika bra att fixa till det. Jag är glad att jag inte sket i det, hade nog varit ledsen vid lunch imorrn om jag inte hade fått äta den här goda maträtten :P Längtar ju till lunch imorrn som vanligt.



Det blir kycklingfilé med en liten sallad och en passionfruktsås. Lägger in "receptet" och det där imorrn :)



Har bara suttit och klickat vid varsinn dator :P hehe nerå, har tjötat en hel del me såklart..gottat oss lite med te o så..

Skrev till Jenni innan me, Hon mår finfint..no problems. Imorrn ska dom på marknad, där ska hon antagligen fynda lite grejer åt oss :D

Nu ska jag ta mig en dusch och sen ta mig till drömmarnas land..så sov gott babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback