RSS 2.0

Lite pina och sånt..

AAAAAAAAAAAAAAAAJ, fan vad ont det gör ibland alltså.. att epilera låren är ingen lek, det är så sjukt känsligt på vissa ställen! Bestämde mig för att få bort håret igen..både på ben och armar. Kände att det var dags..armarna är ju ingenting lixom. Ni vet ju att jag hatar kroppshår typ.

Idag skulle man typ göra mkt?, Jag har väl haft en såndär ta hand om mig dag eller nåt? Började dagen efter jobbet med att sola faktiskt. En skön stund i solariet gör susen :) värme är gött, det har ju dock varit varmt ute. Tvättade under tiden kan jag ju påpeka me, lite annan nytta kan man ju göra samtidigt :)

Sen blev det som bekant träning, nytta för kropp och själ..sen blev det en lång skön dusch och nu som sagt epilering. men det är väl just nu mer pina än att ta hand om sig som sagt. Har ena benet kvar..orka..hehe vill ju låta kroppen vila nu, men det måste bli klart innan läggdags..så jag får väl sätta igång.

Har inte mkt att tillägga om dagen, så ni får sova så gott så får vi se vad morgondagen har att erbjuda. something good i hope!



Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback