RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.01

Hur startades Augusti när det gäller träning tro?..det är måndag och då finns det alltid ett pumpass att gå på ;D Bestämde mig redan i helgen att jag skulle träna pumpen idag eftersom jag saknat det så mkt. det var lika gött som i fredags och även lika jobbigt, eller det var nog lite jobbigare eftersom jag ptrovade och lägga på "det vanliga" på stången. Har fortfarande kvar träningsvärk i axkar och i mitten av låren, även rumpan faktiskt.

Men annars gick passet galant! Svetten rann och självklart kände jag hur tabletterna började värka i benlåten, hehe det känns typ lite om om man domnar av i musklerna, för som jag sa så har jag träningvärk i mitten av låren men sen när jag körde på så förvann den typ.



Undra när man kommer lägga på mer vikter på stången till utfallslåten, den är helt sick! AS jobbig och det känns ju som om den aldrig tar slut :P hehe däär har jag iaf 5 kg på varje sida. Räcker gott och väl för tillfället iaf.

hungern innan lunchen kom ovanligt fort idag faktiskt..
Frukost 07.30: Youghurt med blåbär och linfrön.
Mellanmål 10.20: Grönt te och en nektarin.
Lunch 12.20: "Solrosbiffar" med persiko-sallad och vitlöksdressing.
En kopp te vid 16.00
Mellanmål 17.30: 2 kesoplättar.
Kvällsmat 20.30: nudlar med tonfisk.

Senare blir det kanske en kopp te, får se..eller så blir det bara vatten, är sjukt törstig känner jag nu.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback