RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.02

Till vilken nytta tog man en vilodag idag för då? hehe kroppen känns jättebra och jag har typ ingen trningsvärk kvar alls! Trodd att jag skulle få mer efter gårdagens pass, men icke :D ne men jag kände väl att jag har en bra planering för träningen för veckan så idag kände jag bara för att inte träna, man måste inte träna varje dag och man BEHÖVER inte träna varje dag heller. Jag VILL inte träna varje dag...lr? :P hehe

Idag  blev det inte ens en lunch promenad, för regnet bestämde sig för att hälsa på väldigt lägligt. Så har man inte haft behov av för mkt energi, har inte varit så hungrig heller för den delen. Ofta blir det också så att när man känner att man måste ta tag i massa saker så blir det lätt att man inte känner av någon hunger då..för visst är det så att när man är stressad då försvinner hungerkänslan, man hinner inte tänka på den.

Så idag blev det väl ett väldigt bra uppehåll från lunch till de sista målet för dagen..



Thats all for today...
//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra, glöm inte att kroppen behöver återhämtning för att kunna bygga muskler. Är det inte 2 dgr/muskelgrupp vid styrketräning? ;)

2011-08-03 @ 06:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback