RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.05

Tränade jag inte tillräckligt hårt i onsdags lr!? Vart är min träningsvärk? hehe Känner av nånting litet men absolut inget jag trodde jag skulle känna av iaf..konstigt. :/

Det blev iaf veckans sista träningspass som det ser ut just nu iaf...buhu! veckan blev ungefär som jag planerade den förrutom gårdagens träning som inte blev av, men det avr gött och chilla bara ändå. Fick ju dansat en del inatt :P haha alltid nåt, kände det lite i kroppen!

Idag blev det iaf ett andra pumppass för veckan..gööött :D nu börjar man komma tillbaka, nästa pass ökar jag lätt vikterna på ben igen, är som sagt uppe i 27 kg, men ska upp till 30 igen snart! La på lite på armar och hade lite mer vikter på axlar me faktiskt.

Okej, tänkte på det här med vikten, den har som sagt ALDRIG varit viktig för oss, vi går efter hur vi mår och SER UT i kroppen, inte vad vågen visar. Men idag tänkte jag att det skulle vara kul o sen vad vågen på gymmet visade eftersom jag VET att jag fått bort väldigt mkt underhudsfett på kroppen på sista tiden.

Och vad visaden den då? jo, innan passet visade den chockande nog exakt 49kg. OOPS! hehe Då hade också ätit en timma innan. Vägde mig efter passet me, när jag hade stretchat och fått i mig en proteinshake. Då visade den 49,9, så ett kilo gick jag upp :P haha



Ne men som sagt, håller på och "tränar upp" mig igen. Så ännu en gång..det här är ingen svält eller nåt jag håller på med, jag äter flera mål om dagen, det är bara att dom är kalorisnåla OCH nyttiga! Som sagt o att jag ska få bort mitt underhudsfett, Har skrivit det många ggr men känns som att man måste påpeka det hela tiden! Det är väl iofs tur att man har muskler så att man inte bara är smal, har ju axlar och armar o ah, hehe ni fattar. Då ser man ju inte så smal ut som man kanske är.

Det handlar om hälsa, och jag mår prima :D och jag unnar mig! Ni såg ju igår.. men nu håller jag tillbaka lite ett tag tills allt är som det SKA vara! som förr..som jag vill att det ska vara :P

Idag åt jag ju en sen frukost..som vanligt på lediga dagar. Men 5 mål en ledig dag är bra..små och bra.
Frukost 12.00: Frukt och nöt musli. Grönt te.
Mellanmål/Innan träning 16.00: Nudlar och tonfisk. Multivitamindryck. Anabolictabletter.
Efter träning 18.30: Proteinshake whey100.
Kvällsmat 20.00: 2 ägg..mosade med lite flytande margarin. Ett glas mjölk.

Just nu visar mätaren på att jag har ätit 960kcal, men jag kommer att äta lite mer ikväll..kommer ta lite nötter o sånt och som ni vet vid det här laget så kommer kalorimätaren stiga en del..eftersom det är såååå kaloririkt med nötter, hehe. Men det är ju bara så nyttigt och gott så där får man unna sig! MEN inte för mkt såklart, gäller ALLT!

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback