RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.11

Idag när man började vakna till på morgonen..när man vände och vred lite på sig så kände jag hur MKT träningsvärken hade vuxit under natten. Igår käned jag bara av det liiite på rumpan, bra tänkte jag då..nu har man typ kommit igång lite iaf så att man slipper dom jobbiga värkarna, hehe men oj så fel man hade..fick faktiskt en liten chock över hur mkt mer det blev.  Gött men ändå inte som jag alltid säger.

Idag blev det iaf det första och även enda pumppasset för veckan. körde på som vanligt typ, fick ta lite mindre på rygg ifag eftersom den fick sig en omgång i tisdags, så den är väldigt öm idag. Jenni körde faktiskt på likadant som jag. Hon har ju lite mer ont här o där men då är det väl bara bra o köra så att musklerna får kämpa. hehe Ne men hon kände ju att det var väldigt kämpit, det var andra pumppasset för henne nu...sen sommarpasset började då.

Hon tycker om det lika mkt som jag såklart :P Hon kom ju inte ihåg hur passet var, men musiken gjorde mkt :)

Tänkte gått på core-passet direkt efter men äh, kände att vi var tillräckligt slut och tränade efter pumpen..

Hade legat på minus på skalan idag OM man inte hade lagt till lite alkoholig dryck idag såklart. Idag blir det alkohol för mig me..vill bara ha nåt gott att smutta på.



Frukost 07.30: Youghurt med linfrön och blåbär.
Mellanmål 10.30: Grönt te och lite nötter.
Lunch 12.30: Tonfiskrullar.
Mellanmål 16.30: Proteinshake whey100
Efter träning 18.30: Mer protein.
Kvällsmat 20.00: 2kokta ägg mosade med lite smör.

Och nu snart...



3 sånna blir 545 kcal..o det är det extra som kan tas bort OM jag nu vill. Då ligger mätaren på minus som sagt.

Anyway..det ska dansas en del ikväll me så det kommer lätt att försvinna. Det har det iofs redan gjort OM vi hade skrivit i nån slags träning. Men det gör vi ju inte, för det vi rör oss är ju bara ett minus hela tiden ändå.

Nu ska det fixas! Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback