RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.12

En vilofredag..vad annars? det brukar bli så när man har druckit. En väldigt stillaliggande dag me erftsom man bara var TVUNGEN att sova mitt på dagen. usch och fy! hehe Men hade man inte gjort det hade jag nog svimmat. Då ligger jag nog hellre still ett tag :P hehe

Okej lite har man väl rört på sig, en liten promenad bort till affären, och sendan till Ankis mamma, sen blir det ju en promenad hem me.

Idag har jag inte brytt mig om att kolla kcal, eller inte skrivit i eller nåt. Ni såg ju vad som åts till frukost..den sushin har varit den enda måltiden för dagen och jag har varit mätt. hehe för det blev ju inte bara en sån tallrik..det var ju sushibuffé på EEST. Ska ta och kika på vad olika sushi grejer innehåller sen tänkte jag.



Anyway.. sushi har inte varit det enda jag ätit idag iofs, för idag kände jag för lite naturgodis. Nu har jag hållt mig från det VÄLDIGT länge. Så ikväll har jag gottat mig lite med det här. Jordnötstoppar och kolsyrat vatten.

Okej jag har kollat vad påsen innehåller...vill ni veta?? :P hehe den påsen innehåller 1818 kcal. Har typ fått i mig allt, ska inte äta det som är kvar, det är ju rätt mättande. Anki har tagit lite me så :P hehe

Aja, Har inte så mkt att tillägga just nu, bara att jag även ÄLSKAR vatten! :D haha Världens bästa dryck! <3
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback