RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.23

Idag hade jag väl inte direkt nån "planerad" träning. Tänkte att veckan skulle vara en gymvecka där ag körde bara gym..med nåt benpass och sen resten av kroppen dom andra dagarna. Men idag blev det ett passande corepass, det var bra tid på passet och ja..det är ju bra att träna sin bål :P hehe den hade jag ändå tänkt o tränat idag.

Men jag fick inte tränat mina armar nåt idag som kanske var tanken ändå, men det kan jag ta imorrn eller nåt..ingen panik där. Inna corepasset började hade jag lite tid på mig, körde nedre delen av rygen på maskin..kanske inte så smart :P haha jag har faktiskt ont sen igår konstigt nog..tror det tog mkt på ländryggen när jag gjorde knäböj med tung stång igår. Passet gick bra iaf, tyckte dock inte om alla övningar denna gången, Det var inte samma pass som sist vi va på det, men alla instruktörer har väl sitt "egna" typ?.




Efter körde jag lite mer rygg...överdel på den här maskinen. Den är riktigt skön, den tar tag ordentligt i skuldrorna. Körde hårt med den, så hårt jag orkade iaf med tanke på passet innan. Viktigt med stark rygg när man sitter mkt så att man itne säckar ihop. :)

Idag blev det ett extra mellanmål..
Frukost 07.40: Blåbärsyoughurt med linfrön, mandlar, paranötter och valnötter.
Mellanmål 10.30: En nektarin och grönt te.
Lunch 12.30: Kycklingfilé med sallad och passionsfruktsyoughurt.
Mellanmål 16.00: Avokado och grönt te.
"middag" 18.30: Nudlar och tonfisk.
Efter träning 20.00: Proteinshake.

Nu är jag som vanligt inte hungrig..så vad ska man göra? Tänkte ta lite te och några nötter, mer nyttiga fetter..
Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback