RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.25

Ett under att jag klarade  mig så bra som jag gjorde på pumpen idag..hehe fyfan vad ont jag hade vissa gången..trodde fan inte jag skulle klara nåt när uppvärmningen började. MEN det gick bättre än väntat. La på lite på vissa muskelgrupper som tex, biceps och axlar. Sen tog jag 0,5kg mindre på ben :P haha och 2,5kg mindre på rygg..vilket ändå kändes.

Aja, det gick iaf som sagt bra, var skönt att få tränat igenom hela kroppen igen. Jag säger bara det, bodypump is all you need ibland asså. <3 Blev bara ett pass, ingen uppvärmning eller löpning efteråt denna gången. Var helt slut ändå och sen fick jag mig lite promenad före och efter ändå så jag kände att det fick räcka med det idag.

Har ju börjat lägga till lite proteinshake:ar till vissa mål nu dom dagarna jag vet att jag ska träna hårt..eller a, träna över huvudtaget. För att få i mig mer kcal..av det goda slaget :)

Frukost 07.40: Youghurt med nötter och linfrön.
Mellanmål 10.30: En avokado och grönt te.
Lunch 13.00: Sushi..



10bitars "Sushi Special".

Mellanmål 17.10: Tonfisk med fetaost och en proteinshake.
Efter träning 19.25: Proteinshake.
Kvällsmat 21.00: Äggröra med röd chilli i.

Snart blir det väl en avkopplande kopp grönt te. Sen räcker det.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback