RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.26

Jaha..idag då, då blir det som bekant ingen träning för det är ju afterwork som rullar på nu :) Min kropp behöver lite vila just nu känner jag ändå så det gör inget, får väl se hur det blir med träning i helgen, tror det blir vila vila :) lite gödning :P haha Aja, har kollat på dagens kalorier idag, det är bara en ren rutin nu för tiden. Dom dagar jag inte tränar kommer jag ändå att hålla mig på en lagom nivå. Har inte lagt in nåt som jag fått i mig efter 17 idag i tabellen eftersom jag inte vet nåt om det :P



Men i den här tabellen ingår iaf.
Frukost 07.40: Youghurt med linfrön och blåbär.
Mellanmål 10.30: Keso med kanel på, grönt te.
Lunch 12.30: Nudlar med tonfisk i sås, en sån färdig från ABBA. (jättegott..och kalorisnålt som tusan!)
Mellanmål 16.00: Proteinshake whey100.

Efter 17 blev det som sagt cider och snacks på jobbet och på Harrys blir det...
"Harrys specialtoast med BBQ stekt benfri karré, tomat, mozzarella och lökringar på vitlökstekt ciabatta. Serveras med pommes frites & aioli."

Gottit ;) och det kan man njuta av med gott samvete :P
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback