RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.27

Abstinens är vad jag har nu..heheh har inte varit inne på shapeup club en enda gång idag och jag har inte brytt mig om att titta på klorier idag heller, vilket kanske är bra med tanke på vad man har stoppat i sig nu. Inte för att jag hade vetat hur mkt jag fått i mig nu under kvällen ändå men innan det iaf.

Har tänkt att hålla mig borta från den sidan nu ett tag, för egentligen finns det absolut ingen anledning för mig o se hur mkt jag stoppar i mig på dagarna längre. Jag gick med där för att se vad det kunde göra för mig att räkna lite kalorier, eller sidan skulle bara hjälpa mig o se vad allt man åt innehöll och jag fick ut det jag ville av det.

Den enda anledningen till att använda den är väl för att det är en bra grej bara att se hur mkt det är i måltider man stoppar i sig och för att visa ser läsare. Men jag vågar inte eftersom jag inte vill se den siffran och hur långt över jag kommer komma nu, siffran har blivit ett slags beroende vilket inte alls är bra.

Så nu låter jag iaf den vara så äter jag precis som förr, nyttigt och varierat..har ju ätit väldigt nyttigt och varierat nu me så det är inget jag behöver påpeka iofs. hehe

Aja, ni har nog redan förstått att det inte blivit någon träning idag, sa ju att jag skulle vila kroppen. Tog bara en liten promenad till maxi, annars haj jag varit soffliggandes typ.

Just nu känner jag iaf att jag vill röra på mig lite under helgen, ska kika på om det finns nåt bra till morgondagen, nåt pass kanske?..hade kännts bra med tanke på hur bollig jag känner mig nu efter allt gottande..för nu mår jag illa.

Frukost: 2 frökusar med ost stekt ägg. Grönt te.
Middag: 10 bitas sushi, samma "special sushi" som i torsdags.
Kvällsgottis: "Hemmakväll"godis.



Var så sjukt sugen innan, men varför ska man alltid plocka på sig så mkt? det räcker med typ 2 av varje sort, man äter ändå aldrig upp det. Har ätit hur mkt som helst, men skålen är typ hur full som helst fortfarande!

Så ett tips till alla, ta inte mer än några godisar som ni verkligen gillar..

Jag kommer ju absolut inte äta mer ikväll! mår som sagt illa. Kommer väl inte vilja ha godis på nån vecka som det känns just nu.

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback