RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.28

hmm..jag har funderat lite på det här med hemmaträning. Visst, det kan nog vara väldigt smidigt om man har jättelångt till gym och liknande, men ska man inte iväg o träna så tror jag faktiskt inte att man tar tag i det. Eller så känner jag iaf. Jag har all chans i världen att träna hemma, har mina redskap i form av gymboll och alla pilates grejer och plattmagekit, men hur mkt har jag använt dom då?

Vill jag träna magen en dag, då tar jag mig till gymmet...även om man jag göra det hemma. Men sen har jag ju sjukt nära till gymmet, och där känns det som om man verkligen får nåt gjort.



Fick hem Iform tidningen i veckan, men en cd..när ska man ta tag i den då? Har ju yogaskivan me som jag inte kolla nåt på än, har hört/läst att det är bra att börja dagen med yoga. Kanske ska göra det?

Idag kom jag inte iväg till gymmet, MEN jag var ute i en timma och gick. Gick en jättebra runda..hemifrån till Knalleland och sen in på Gina Tricot och sen hem igen en annan väg. Så jag gick runt hela stan kan man säga :) Det var as gött.

vaknade ju såpass sent så idag blev det bara 2 mål mat..
Frukost: blåbärsyoughurt med linfrön, solrosfrön, cashewnötter, mandlar, paranötter, hasselnötter och lite extra blåbär, gränt te.
Middag: Tacos.

Och till min förvåning så har jag faktiskt tryckt i mig en del av gårdagens godis som blev över..usch igen :P hehe
nu räcker det..kan inte vara för mätt när man ska sova om ett tag!
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback