RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.31

Nu ska vi se.. Bilder på mig som jag lovade. inga spännisbilder dock, bara helt vanliga. Skulle ju ta före/efter bilder så de kommer nya om en månad. Vägde mig idag på en sån där gammal våg, ni vet en sån med vikter man skjuter fram o tebax hehe, den visade iaf 52,8, inte så farligt som jag trodde men vi har ju sagt 2 kg på 2 veckor och mindre än 50kg vill jag inte väga. Lite plufsig efter cypern med mycket pommes och bröd :) Anne ska som sagt upp nåt kilo, hon väger 49 nu så hon ska oxå äta lite mer än mig.



Först o främst en bild till Millan ;)








Så där ja, lite fluffigare än innan som sagt men när jag gått ner till 50 och tränat riktigt hårt borde det vara en ganska hård och tajt kropp som står där nästa gång ;D

Vilken träningsvärk jag haft hela dagen, går som en jävla anka typ. Aja, de går nog över tills imorrn. Tränade skiten ur kroppen (mest benen) idag kan jag lova. Måste dock lägga på mer på benpressen, tog inte ut mig helt där, la på och la på men de räckte inte känner jag. Visste inte riktigt hur stark jag skulle vara idag.

Jag tänker inte skriva tider eller kcal, de blir bara lista på vad vi slängt i oss och vad vi tränat!

Uppvärming; 5 min gå, 5 min löpning, 5 min gå på band
Benpress
Marklyft för baksida lår/rumpa
Utfall och knäböj på ställning med stång
Sumoknöböj med vikt
baksida lår och vader på maskin

Mage på maskin
Mage med vikt på matta, sneda och raka

3 kokta mosade ägg med c-vitamindryck
1 persika och grönt te
Sallad med två chilibiffar
Proteinshake och 2 kesoplättar
Proteinshake och 1 kokt ägg (jenni) protein och 1 burk tonfisk (Anne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback