RSS 2.0

Min tänder är förstörda!



Nu gråter jag lite faktiskt. Har ju tidigare skrivit att jag gnisslar tänder och att det knäpper i käken osvosv. Fick ju ett "program" för knäppningarna i käken men inte gjort ett skit av det tyvärr :/ borde gjort eftersom käken är anledningen till min nackspärr eftersom de spänner så mkt. Men knäppningarna är ju inte orsaken till mitt gnisslande.

Vi pratade om bettskena sist jag avr hos tandläkaren eftersom jag sa att jag gnisslar ganska mycket men hon ville vänta. Se här vad som hänt med mina tänder :( Jag märkte det igår när jag borstade tänderna, dom e så tunna att dom går sönder nertill! Ringde tandläkaren på morgonen och ska dit imorrn, nu ska jag fanimej ha en skena och så ska dom slipa till dom. Jag som egentligen har fina tänder om ja får tycka till själv. Aja de löser sig nog så får ja börja träna käken så nackspärren försvinner snarast!//J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad tråkigt!

Jag fick oxå en skena pga av att jag gnisslar, kan tydligen bero på stress.. Tror det stämmer pä mig :)

Iaf.. Mina tänder var verkligen jättefina förut, helt spikrak linje. Nu är framtänderna 'snea', så det e bra om du får det fixat så snart som möjligt.

Jag fick inte slipa mina tänder :/

2011-08-29 @ 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback