RSS 2.0

Not my thing..

Ne det är väl inte riktigt min grej att börja dagen med en skofotning, det brukar vara Jennis jobb :P hehe men idag blev det som det blev, det väntade en herrans massa skor på mig. Det tog sin lilla tid me..men jag klagar väl inte :P alltid kul o se nyheterna och sen även testa dom om man vill ha nåt.



Höst höst höst..det är ju det nu. Rebecca Stellas pumps kommer in nu me..hehe man ser ju att det är HON på skorna lixom :P Gillade dom med päls på, jättesnygga och bekväma, säkert hur varma som helst :)

Aja, dagen har ännu en gång varit rätt intensiv, dagar som dessa känns det ju att en inte är på jobbet. Mkt att ta hand om..sen att ja suttit i möte o sånt me, försökt få orning p lite nya saker o så..någon måste ju göra det.

Nu ska jag bort o få bort min "stress" på gymmet.
Later babes//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet ni när de bruna dolores läggs upp som ni visade på bloggen för några dagar sen? Jag är inne o kollar hela tiden för jag måste ha dem :)

2011-08-25 @ 18:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback