RSS 2.0

Tandläkarbesöket igår..



Gick hur bra som helst. Hon tyckte inte alls att jag gnisslat sönder mina tänder som jag trodde. Dom var ju söndriga nertill men hon tyckte inte dom var så tunna heller. TUUUR. Men hon slipade till tänder både i över och underkäke så dom inte skulle vara så raffliga, dom e lite sneare än vad dom brukade vara så jag trycker dom hårt mot varandra OCH att min underkäke har så många tänder nu när visdomständer trycker ihop dom o växer snett, jävla irriterande.

Anyways, hon gjorde även en modell på mina tänder så hon kan göra en skena till mig, ska hämta den på tisdag och MÅSTE göra min övningar hon gav mig för 6 månader sedan så käken slappnar av och knäppningarna/spänningarna slutar.//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback