RSS 2.0

Utmaningen är igång!

Millan.. tjejen vi berättat om innan som är en träningsgalen självlärd PT som vi tränat med några ggr utmanade mig igår. En jävla utmaning oxå, på 2 veckor ska vi gå ner 2 kilo, vilket är ganska lätt enligt mig, men sedan ska vi forma kroppen o se vem som format den mest. Asså, vi har så olika kroppstyper och hon tränar för att ha stora fylliga muskler men endå slimmad kropp, typ fitness, ingen pump eller cardio, men de gör inte jag, tränar för att få smala tajta muskler.

Men det ska bli skoj. vi ska blogga om det, ta före/efter bilder. En månad som sagt så får vi se vad som hänt. En annan sak e att jag frossar på helgerna, mat och alkohol är mina laster.. vilket millan inte gör, eller hon äter ju vad hon vill men hon räknar kalorer till max ;D hehe det e gött dock, äta vad man vill men endå vara fit, och vältränad!



Here she is, dags att ta tag i kroppen ordentligt. Anne ska vara med på annat sätt, gå upp i vikt typ, hon e så liten nu min lilla sötnos :) Nu har jag sån träningsvärk så kroppen känns sönder, men jag tränade ju jävla hårt så då får man ju säga att de ger resultat ;) later//J

Kommentarer
Postat av: milly

Har hon någon blogg man kan följa också? :)

2011-08-31 @ 19:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback