RSS 2.0

Black & Glitter

Okej, jag valde att testa med helsvarta naglar med glittret på..Det är väldigt fint, MEN jag måste faktiskt säga det att nagellacket är en liten besvikelse, den är jobbig att sätta på för det komemr mkt glans men lite glitter så man får "kämpa" med det. Sen tar det faktiskt bort underlacket om man håller på för länge, så det svarta lacket flöt ut lite på vissa ställen vilket gjorde mig väldigt irriterad. Men jag lyckade få det att se bra ut.

Så nu ser dom iaf ut så här..och så får dom se ut i några dagar iaf, för det är faktikskt snyggt :D hehe


Kommentarer
Postat av: CISSI

Snyggt!

2011-12-22 @ 18:54:53
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: M

Har också märkt detta men det kommer bättre färg om man duttar på det istället för att stryka på. Lagret blir tjockare om du "duttar" (alltså sätter ner penseln mot nageln och lyfter utan att dra), men samtidigt undviker du att underlacket smetar och att allt glitter åker av :)

2011-12-22 @ 19:59:46
URL: http://traningpag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback