RSS 2.0

Dagens shopping!

Det kändes som att dagen kanske skulle bli en besvikelse när det gällde shoppingen idag när jag kom till Cubus i knallenand. Det finns bara en Cubus här i Borås så...

Var i Stan innan för att kolla västen på Gina, men den kändes inte riktigt wow, då struntade jag i den. Så är det alltid! Känner man inte YES direkt så är det inte ens nån idé att tänka igen. Det är så vi gör iaf :) Vantarna va väl lite sådär, konstiga i stoleken.

När jag kom in på Cubus så jag inte det jag var ute efter..ni vet armbanden. Frågade efter dom men butiksbiträdet sa att dom antagligen var slut..åh, MEEEN när jag började titta efter mamma i butiken fatsnade mina ögon på dom! :D Dom låg i lådor på en hylla! YES!



Köpte alltså då 2 st guld och en silver eftrsom vi redan har ett i silver sen tidigare från Gina. 99:-/st på Cubus.

Kom även på att vi snart ska ha en liten "glöggkväll" på jobbet nästa vecka och då är det meningen att man ska ha med sig en juklapp. Jag mixade ihop 2 st grejer som kommer vara heeelt perfekt! Personen som får min present kan ju inte bli nåt annat än glad :P haha. Kan ju inte skriva vad jag köpte eftersom många på jobbet faktiskt läser våran blogg :)

Anyway, Det var det jag fick med mig..så resten klickade jag hem nyss från Gina.



Ja, NU kanske det får räcka med byxor iaf...hehe. Turbanen var bara en liten extragrej ;)

Jag är iaf nöjd nu..
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback