RSS 2.0

Dagens shopping!

shopping-stop my ass :P haha det häll ju sååå länge!? MEN jag skrev ju dock att tröjor va ok att köpa..men äh! Lika bra o shoppa när man ändå får rabatt en dag som denna :)

Ikväll var det "Fashion shopping mingle" kväll på Gina Tricot i Knalleland här i Borås. Så medans Jenni gjorde lite fransar tog jag mig en promenad dit. Skulle byta ett par leggings och sen skulle jag kolla om den snygga skinnjackan fanns, den vi la som shoppingtips igår. MEN den fanns inte i storlek så fick hoppa den. Hittade istället lite andra godsaker...



En nätig guldtröja för 249:-



Den här snyggingen hade jag ögona på..det är onesize på den, har inte så mkt vitt eftersom vi alltid nästan bär svart, men vitt är faktiskt snyggt! Den här fina saken har små paljetter i sig :) sen kunde jag inte låta bli o ta en i den svarta också :P



Dessa kostade 299:-/st



Sen blev det faktsikt ett par byxor till..nu får det fan räcka! :P haha. 499:- för dessa snygingar! Yes, det är Rihanna jeansen..har dom i guld, MEN detta är med silverkedjor.

20% rabatt fick man på allt ikväll.

Ne gud, nu är det snart fredag så jag ska ta o ladda inför sista dagen at work. Kommer nog bli en kanonbra dag..som alla andra dagar denna veckan på jobbet :D

Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback