RSS 2.0

En vana..

Jag har som många andra dåliga vanor..en av dom är som ni redan vet att pilla i ansiktet, typ pilla på porer o sånt dumt..fatsnade framför spegeln en stund innan efter duschen, hehe. HATAR det verkligen, man ska inte ens gå så nära att man ser saker. Blev irriterad i huden så jag bestämde mig för att göra en djuprengörande och lugnande mask. Har ju så sjukt många som vi tog från jobbet och skulle testa. Så idag testade jag iaf en chokladmask.



Ja man är ju verligen snygg i mask! Tvättade precis bort den, den gjorde iaf susen..allt de röda försvann och nu luktar jag choklad...mmm ;) hehe det får helt enkelt bli en ny söndagsvana!

En annan vana man har är ju att laga mat på söndagar. Hade verkligen inte behövt göra det egentligen, hade inte behövt göra nånting idag..vilket jag knappt har gjort, MEN vid 7 tiden kände jag bara att jag lika gärna kunde göra EN av maträtterna till veckan iaf..har ju köpt alla ingridienser och jag vill ha nåt nytt till veckan att äta. Har ju fan ätit samma mat i 2 veckor nu så...hehe



Fryst majs och lök..vad kan man hitta på av detta? Ska bli så spännande och se..lr a, smaka om jag lyckades med maträtten IGEN, får verkligen hoppas det" såg lite weird ut men det luktade gott, luktar det gott brukar det vara gott :P haha

En annan ny vana jag har nu är att titta på smallville, det har nog ingen missat! Fan vad jag e fast nu. Det är det enda jag har titta på idag, ligger och tittar på det samtidigt som jag ligger och skriver det här, hehe men nu måste jag avsluta, får se klart avsnittet imorrn för det är dags att stänga ner. Ska bara ta coh platta håret fort så att jag slipper fixa med det imorrn.

Hoppas eran helg har varit kanon så får vi hoppas att nästa helg kommer lika fort som denna, jag tror vi får långhelg, att vi bara jobbar 4 dagar kommande vecka. Men det återstår o se :)

Natti babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback