RSS 2.0

F off!

Vilket schitzo man är! Ena stunden kan man känna att man mår hur bra som helst, till att sen bara va helt tvärt om. JUST nu känner jag bara F-OFF! Jag vet att jag har en slags deprission på G just nu, det har jag haft ett bra tag. Inte vinterdreprission som många brukar få, lr vafan vet jag? hehe det kanske kom sammtigt. Men jag är ju glad över att det snart är jul o annat!

Thank GOD att man SNART kommer iväg en stund (resan), känner just nu att jag inte vill nånting. Och ingenting är ju typ det jag har gjort hela tiden? HELT instängd känner jag mig. Har väl skrivit det innan, har inte varit ute mkt och ja..det gör väl en hel del.

Usch! Kom hem för en stund sen iaf, ska bara slänga av mig kläderna och få mig en herrans dos av smallville, det kanske får mig på bättre spår..skrivs väl senare, OM jag känner för det//A


Kommentarer
Postat av: m

kan du inte lägga upp före och efterbild nu när det läkt efter operationen? skulle va kul att se :) det syns inte på bilderna du lagt ut senaste tiden (ta det som en komplimang) det ser väldigt naturligt ut :)

2011-12-20 @ 21:35:49
Postat av: Anne & Jenni

Jag är inte läkt än..det är 2 snart 2 veckor sen han va inne o grävde i mig igen..kommer inte lägga upp nåt innan jag känner mig helt bekväm i allt, vilket jag inte gör just nu..hoppas du förstår :) Det är en lång prosess..

2011-12-20 @ 21:55:54
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Zandra S

Jag känner igen mig i det du skriver.. Känns som jag också börjar gå in i någon slags deprission.. Ingenting känns "roligt" längre, och det jag förut kunde tycka var ganska kul, känns numera endast som måsten?.. Behöver komma ut och ha kul, men man kan ju inte bara strunta i vardagen & jobb. Och även fast man skulle göra det, så jobbar alla andra osv ;p Tiden bara rinner iväg och jag hinner inte med! Har för lite fritid och drömmer om allt jag vill göra.. Sen när jag väl får lite tid över till det, känns detdär som jag gick och längtade så efter bara jobbigt & som måsten igen, och jag tappar både lust & ork, och vill bara dra täcket över huvudet typ.. Även fast man egentligen inte är på dåligt humör så känner man så?! Alla dagar känns lixom lika dana.. Så mja, även fast det kanske inte är riktigt samma depresion, så är du inte ensam kan jag lova;) <3

2011-12-21 @ 08:46:41
URL: http://zandrasnyadagbok.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hej! Ni har så himla fina läppar!! Hos vem och vart är det ni går och gör detta? Är det vanligt restylane ni har? Hur ofta behöver man fylla på och med hur mycket brukar ni lägga i? Funderar själv på att fylla mina lite så det vore så himla bra om kan kunde få lite tips! :)

2011-12-21 @ 23:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback