RSS 2.0

Favoriterna - smink!

Har en del smink jag bara älskar och inte kan vara utan. Detta är för både fest och vardag!



1.
Bästa mascaran enligt mig. Ger fylliga, fina, separerade fransar, ger verkligen intrycket av att man har mååånga fransar, vilket man kankse har men den separarerar fint. Använder dock ingen mascara längre men på underfransarna när jag går ut ;)

2. 3-1 concealer från VIVA LA DIVA som vi ska få in på nelly snart ;D bästa som finns, lika bra som make up stores palett men mycket billigare, ca 80:-. finns o köpa där dom säljer viva la diva, tex Åhlsen och snart nelly.com

3. H&M's puder funkar hur bra som helst. Gillar billigt som är bra!

4.
Absoluta favvo-puderfoundationen. "maybelline mineral powder foudation" Dom har slutat säljar i sverige tydligen men finns att köpa på tex ebay ;D

5. Ögonbrynspenna "dark brown" från H&M

6. Bästa concealern för huden under ögonen. Max factors "undereye concealer" finns där max factor säljs och även nelly.com

7. BÄSTA svarta ögonskuggan jag använt. Intensiv svart färg, håller länge och kostar ingenting. Finns på nelly.com för ca 25kr, nåt sånt. Använder den vid alla festtillfällen

8. Bästa bruna skuggan jag köpt. För både fest och vardag beroende på hur mörk du skuggar. Perfekt brun färg. H&M för ca 20 kr

9. Finaste rougen från H&M i färgen "peache"

10. Det perfekta nude-läppstiftet från MAC. "creme de nude"

11. Fins läppglans från viva la diva i färgen "peache"

Love them all och det här ligger alltid i sminkväskan. har ju massa annat hemma oxå som man kanske ska gå igen o se vad det är. men dessa är ett måste :D //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback