RSS 2.0

I väntans tider..

åååh, God morgon alla fina! Nu är dagen här..dagen alla har väntat på :D nu börjar man räkan ner timmarna till dagen börjar på riktigt med alla trevligheter som julafton innebär..

Vaknade upp till tråkigt grått och rätt vått väder, INGEN vit snö på marken här inte :( en aning tråkigt om ni frågar mig! Men nu skiner iaf solen..med klarblå himel..det avr länge sen :D det är ju alltid nåt, bara det inte regnar o har sig så är jag glad.

Började min morgon med en trevlig frukost som vanligt.



Det här blir det enda jag äter idag, all julmat måste få plats :P haha kommer inte behöva äta nåt mer ändå nu tills dess känner jag.

ÅÅÅH, så mysigt! Julafton är full med trevliga filmer på tv. Just nu fördriver jag tiden med att titta på Prinsessan och grodan :D Gött att den kom nu, har ju som sagt bara sett den en gång och den är riktigt fin!



Hoppas ni får en fortsatt trevlig julafton..

Skrivs senare//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback