RSS 2.0

I will sleep again..

Dåså, så här blir det...jag ska sövas ännu en gång. Var ju hos min läkare idag med sällskap av Anki, tack så mkt!



Det är antagligen en varbildning som jag har i ansiktet :/ så han fixade så att jag kunde komma in redan imorrn, han ville söva mig och fixa till det så fort som möjligt, för han sanckade om torsdagen först. Sen ville han även att jag skulle stanna över natten för observation för jag kommer nog få stark antibiotika efter det. Han är inte operations-schemalagd imorrn men han ville som sagt få det fixat så fort som möjligt, bra det.."snällt" av honom att han tar in mig så.

Jobbigt läge, för mig! javisst...men för Anki speciellt. Nu blir hon helt ensam på jobbet stackaren :/ inte så skoj! För jag kommer inte gå till jobbet resten av veckan.

MEN jag har ändå fixat det väldigt bra, jag är en så person som alltid föbereder i förväg med mkt när det gäller jobb och annat. Så det ska nog inte vara några som helst problem på den fronten iaf :)

YOU WILL MAKE IT ANKI!
i know it!

Ne, det är ju dags att sova nu igen då, vila lite innan man ska sova igen :P haha ne det är inget att skämta om faktiskt, mkt kan hända!

Ne, jag uppdaterar lite imorrn innan jag ska iväg. Ni får ha det så fint!
Natti//A

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skickade nyss en kommentar men vet inte om den kom fram? :)



SV Åh tack, vore jättesnällt om ni kunde kolla upp det! Vore den perfekta nyårsklänningen ju!



Lycka till idag!

2011-12-07 @ 09:51:10
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback