RSS 2.0

Jag valde INGENTING.

...och tur var väl det?? Vad fan hände med mig idag? Såhär trött som jag är nu har jag inte varit på år och dar känns det som, okej nu överdriver jag såklart men vadå?? Jag känner att jag svimmar snart av trötthet och ändå ligger jag itne i sängen ÄN! Hela jag la av typ runt 9, höll på o somna i sofan när jag kollade på Smallville.

Dagen på jobbet tog nog hårdare än väntat, även om jag inte känner att den var jobbig. Men jag är ju inte så van vid jobb längre :P haha har ju itne blivit mkt av det det senaste. Är ju inte helt recovered så det är väl det som spökar!

Som sagt, valde att inte göra nåt idag, för det kommer nu dagar då man bara ska göra och göra. hehe Veckan kommer vara förbi lika fort som den började, det vet vi alla. Nu inför julen går allt lite extra fort tror jag. Folk komemr stressa sömder sig med ALLT in i det sista. Det är vad jag tror iaf, själv ska jag försöka ta det så lugnt som vanligt..lr jag MÅSTE ta det lugnt. Får ta allt i min egna tid.

Ne fy, nu MÅSTE jag verkligen lägga mig, annars kommer jag inte må så himla bra känner jag.

Hoppas eran vecka började fint!
Natti//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback