RSS 2.0

Jag visste det

Jag visste typ hur min första dag denna veckan skulle se ut på jobbet..dock blev den en aning längre än jag hade tänkt mig men aja. Stannade till EFTER 5 och det var verkligen länge sen jag gjorde det :P hehe



Ja men hur började den då? JO, med fotning..det var jag inställd på redan från igår. Hade på känn att det låg en röd korg fullproppad med underkläder som väntade på mig :P haha Hann inte med allt idag så jag betade av hälften iaf..så imorrn kör jag på igen.

Det är mkt smidigare att ta lite åt gången, för vi hade ändå 2 andra modeller som skulle fotas idag. Anki Hade förberett så att jag slapp göra så mkt på morgonen idag. Thanks! Det avr iaf en bra start på dagen..

Är rätt slut just nu, kom hem senare än man brukar, har bara hunnit fixa lite och även gjort lite mat nu också som jag tänkte äta upp :P

Fick med mig min order hem me, ska strax packa upp dom och testa och se vilken av storlekarna som får en plats i garderoben :D

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback