RSS 2.0

Julkalendrar..

Tycker det är bra att många webshoppar har jukalendrar! Då finns det alltid en anledning att titta in på sidorna, för att se om det döljer sig nåt bra/roligt bakom luckan :D Dock bryr jag mig inte så mkt om många andra än Rapunzels och nellys såklart. ehhe

Rapunzels kollar jag eftersom det är dags för mig att snart byta hår..haha kul det lät, ne men jag har haft i håret mer än 3 månader nu och det är verkligen dags att byta för att det vuxit så mkt. Håret i sig är jättefint fortfarande, har sktivit det många grr. Har försökt följa Kalendern varje dag för att inte missa nåt bra erbjudande när det gäller just extensions. TROR inte jag har missat det, för jag tror inte jag har missat så många luckor...missade dock igår, får hoppas att det inte var nåt jag "behövde" iaf.

Hoppas på att det kommer ett kanonerbjudande snart, inte så många luckor kvar nu iaf..ska ta ut mitt till jul och sen tror jag att jag sätter i det igen EFTER min resa till Egypten. Där klarar jag mig utan det, dessutom måste jag till frisören innan jag sätter i nytt ändå :)


Mammi klippte till mitt hår innan också, hon klippte av en rejäl bit, gillar längden nu faktiskt..det har ju som sagt vuxit jätte mkt sen jag satte i det, men jag funderar på att ha det i den här lite kortare längden från början nästa gång. Kan visa hur långt det är imorrn eller nåt, tror Anki får klippa till det lite så att det inte ser så "avklippt" ut som det gör just nu :)

Kom precis hem..handlat lite o så, så nu tänkte jag ta och krypa ner ännu en gång i soffan.
Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback