RSS 2.0

klappat & skickat.

Klappart och klart är det iaf inte..hehe inte än iaf. Men kanske till helgen?? who knows. Har iaf fått köpt någon juklapp idag medans jag av ute en sväng. Det är lite svårt det där med klappar när alla bara säger "jag behöver ingenting/jag vill inte ha nåt" DET ÄR KLART FAN MAN ALLTID BEHÖVER ELLER VILL HA NÅT!! fatta det nångång! :P haha tell me what you want and you'll get it lixoooom.



Ne men som sagt, fick köpt lite o nu vet jag vad min far vill ha också :D vilken lättnad..

Postade ett paket idag me innan shoppingen... BTW! Skorna är inte sålda än..så den som är intresserad kan ju klicka under kategorin BUY IT o kika.

Jaha jaha. Smakråg har man agerat som idag också, har sett fram emot morgondagen hela veckan faktiskt. Vi ska ju ha våran glöggkväll på jobbet :D Anki behövde lite outfithjälp och jag ahr redan plockat fram min. Alla kommer säkert göra sig sååå tjusiga imorrn. Jag kör på nice and casual lr nåt..? hehe you'll see. MYS kommer det iaf bli!

Well my friends, det är dags..jag är trött och helva veckan har ju REDAN gått. varit på jobbet längre än förra veckan nu redan, haha det gick ju fort..oh my. snart är det julafton, nah okej, skriver det igen nästa vecka :)

Hoppas ni har haft en bra onsdag så skrivs vi imorrn igen (om jag har nåt vettigt att komma med), har jag nånsin det? :|

Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback