RSS 2.0

Loneliness calls!

Vilken ensam dag det har varit, Jenni har ju inte kommit hem än..hon är på väg, och Anki svek mig idag på jobbet :( buuuhuu! Dumma dig! :P hehe Hoppas du mår bättre snart sötis!



Så här tomt har det varit runt mig. Inget som helst snack typ..men då blev det mkt verkstad iaf :P haha Får väl se hur det blir imorrn, har förbjudit Anki att komma om hon inte mår bra..hon ska INTE smitta mig nu innan jag ska åka iväg. För då JÄKLAR säger jag bara. Men det är lugnt om jag är ensam imorrn igen..i'll be fine. Har ju inte hört nånting från Jenni så jag vettefan när hon kommer..hon kommer väl när jag har somnat.

Var ju på en jäkla promenad efter jobbet, det var ett besök till apoteket som gjorde omvägen. Hämtade för säkerhetsskull antibiotika som min läkare skrev ut åt mig förra veckan, ni vet min svullnad i kinden..det var visst en bakterie där ändå. Så nu har jag ett "botemedel" OM det skulle komma tebax. Tänkte ta med mig det på resan som sagt för säkerhetsskull.

Min ensamma dag har iaf blivit räddad av smallville som sagt! Blev precis klar med ett avsnitt och tänkte inte sätta på ett nytt nu..det får vänta tills imorrn :) Blev på bättre humör än innan iaf.

Säger godnatt nu så skrivs vi när vi skrivs!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback