RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.01

Fick träna själv idag igen... misstänkte nästan det men det är sånt som händer när man har snoriga ungar som inte sover på nätterna. Har dock inte kollat om hon tog igen det efter jobbet, att hoppa en tränig på morgonen och sedan inte träna efter, big nono om man ska komma nånatsna viket hon gjort så bra nu, hennes kropp är totalt förändrad och jag e så jävla glad eftersom jag ser mig som henner PT ;) de gör hon nog oxå.

Jag tränar henne exakt så som jag tränar o de värkar ju verkligen funka! Samma övningar men med hennes egna vikter efter hennes egna förmåga, så att man inte klarar mer än 12! tungt och gött, mer muskler, då bränner man massa fett och formar kroppen som man vill ha den!



Dagens träning: överkropp
Stående rodd på ställning
Marklyft med stång
Axlar med stång uppåt
Axlar med vikter åt sidorna
Biceps
Triceps
Chins
Mage på maskin
Stretch



Irriterande att jag inte fick nån skärpa men de får duga idag.

Dagens Matintag:
Frukost: yoghurt med linfrön och c-vitamin dryck
Efter träning: proteinshake
Lunch: Sushibuffé och thaimat
Mellanmål/kvällsmål: turkisk yoghurt med nötter/russin och honung
Kvällsgott: grönt te

Inte så mkt mat, var typ i matkoma när jag hade käkat lunch men mätt och belåten hela dagen. Ska som sagt tajta till lite, inte många dagar kvar så de var väl bra efter den stora lunchen. later//J

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltså snygg kropp!!!! Jag älskar eran blogg och följer den.. är också träningsfreak. dock har jag mest kört dans och kondition hela livet men tills jag börjat följa eran blogg så har jag börjat köra styrka! :D Vill bygga fina muskler och lite tvätt bräda typ vilket aldrig händer när jag bara kör kondition. har du några bra tips!? Jag är 1,71 och väger typ 58. vill inte gå ner i vikt då jag tycker jag är väldigt smal! men har endå lite kurvor vilket jag inte vill försvinna då lär jag bli pinne haha. men vill bygga muskler som du! Tips?? :D

2011-12-02 @ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback