RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.06

well well well..vad kan man komma på att skriva om idag som kan motivera er läsare?? Kan ju inte skrivs som en dagbok för mig själv när det gäller träningen iaf. Maten, okej..men ändå, ehhe. Kan ta och skriva lite om ANKI :P haha Det är som sagt så himla kul nu när hon verkligen har kommit igång med träningen..hon mår faktiskt dåligt när hon inte tränar. Hon tränade inte idag eftersom hon vr mitt sällskap till GBG, hon tränade inte igår heller. Hon tycker att det är psykiskt jobbigt. Stackare..men så är det! Har man väl kommit in i det är det svårt att sluta.

Visst, alla har sina persioder när man bara känner, SKIT! jag vill inte det här. Den tiden kommer för Anki också..fast inte än åp ett tag för hon ser så stora resultat vilket gör att hon bara blir mer peppad. Och det är ju grejen, man sak träna så att man SER och känner resultat. För det är när man stannar i sin utveckling man tröttnar.

Därför ska man variera lite me. Snart kommer vi väl..lr nah inte nu iofs eftersom det blir en paus för oss båda, MEN det kommer en dag då vi tröttnar på atts tå på gymmet bara..då kommer vi varva med lite mer pass..jag saknar verkliegn pumpen. Fast ju nu saknar jag ALLT som har med träning att göra.

Nog om det, Anki den lilla busen..hon tog med sig lite gottis till jobbet idag, men hon var mart. BARA 2 st ;P

Frukost 07.40: 2 kokta ägg mosade med lite smör, multivitamindryck.
Mellanmål 10.30: Aplesin och grönt te.
Lunch 12.40: Risoni med räkor.



En liten gottisbit vid 14.00 ungefär. Har ni inte smakat på dom så gör et, jag DÖR så gott!!! Det bästa av 2 sorter, choklad och salmiak.

Mellanmål 15.40:
2 Kesoplättar.
Mellanmål 19.30: Optinut-bar.

NU ligger jag i soffan med en kopp grönt te och 4 rutor 70% mintshoklad ;)

Later babes//A

Kommentarer
Postat av: Sandra

De där intressanta kesoplätterna vill jag gärna ha receptet på :) något du/ni kan skriva i ett inlägg?



Jag har även precis börjat träna stenhårt. (Dock inte så JÄTTE kunnig) men jag känner att rumpan behöver lyftas upp några våningar!!

Så ni får gärna skriva till en som mig som inte kan alla namn på maskiner och liknade hur ni tränar den :D



Kram på er

2011-12-06 @ 22:29:34
Postat av: Anne & Jenni

Sandra: vi har rätt nyligen lagt in receptet på kesoplättarna, borde finnas under fliken mat & träning eller tips, minns inte riktigt. men tror det är mat och träning.



Och alla våra tips om hur man lyfter rumpan finner du under den fliken också, för alla dom övningarna vi kör på gymmet när det gäller BEN/RUMPA lyfter den :P hehe så det är bara att läsa vidare.. :)

2011-12-06 @ 22:45:17
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback