RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.08

Det var lite svårt att svara på frågan igår när narkosläkaren frågade hur mkt jag vägde. Har ju inte kunnat väga mig på gymmet och sen har jag iofs inte velat göra det heller, har väl haft en liten rädsla över vad den skulle ha visat nu när jag inte har tränat. Men idag ställde jag mig på den..den hemma hos mamma. den visar faktiskt att jag typ vger 51kg. DET NI!. Trodde att jag skulle ligga under 50 iaf.. men mitt lilla frossande dom senaste helgerna måste ha satt sig nånstans iaf :P haha

Dom ska förvandlas till muskler sen iaf :D känns både bra och lite dåligt ändå, för nu vet jag att jag har gått upp på ett litet onyttigare sätt än träning, om ni fattar? men ah, att väga 51 kg är ju ingenting, för jag säger ju itne att jag e tjock bara för det, så ni får ju verkligen inte missuppfatta mig, hehe. Men ja..det känns ju också lite som att man faktsikt inte ätit så mkt eftersom man varit så still det senaste, man blir ju som sagt inte så hungrig då, för vart gör man åt energin? NOWHERE!

Idag har jag varit sjukt hungrig. Lr jag fick ju min frukost i morse kl 7 typ, Då blev det typ samma typ av "fika" som igårkväll. Youghurt, macka, te och juice.

När jag kom hem så kunde jag få i mig mer, var sjukt hungrig.



Tog en stoooor skål med Valio vaniljyoughurt (GODASTE youghurten som finns!) med massa bär. Sen en kopp grönt te.

Sen blev det en sen middag eftersom det blev en stunds vila där emellan. har varit helt utslagen så jag har bara legat ner idag typ. Så träning blir det inget snack om. Det sa läkaren me.."ingen träning nu" "Nono, i know." blev mitt svar.

Men jag åt iaf laxfilé med en grönsakmix. Sen har det inte blivit nåt mer, för jag måste ta min antibiotika mellan måltiderna och den tog jag nyss, så jag får vänta tills imorrn för att äta nåt ien. Dock blir det en kopp te nu iaf :)

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback