RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.16

Ont det gör ont..men det går! Hehe har som vanligt ont i hela kripppen efter gårdagens dansande. att jag kan bli så öm, så fort jag stryjen handen på kroppen så gör det typ ont. Min kropp känns som ett enda stort blåmärke typ! Undra varför? Men det är väl dom annorlunda rörelserna man gör när man dansar, det är ju inte så att man rör sig så i vanliga fall.

Brände kalorier gjorde man me, hade mkt energi att förbruka efte glöggkvällen :P hehe För där blev det en hel del smått och gott!

Tänk vad bra o vara dansare, alltså profesionell. Vilken energiförbrukning man skulle haft, att typ dansa heeeela tiden typ istället som jag sitta still i 8 timmar om dagen på jobbet. Tänk vad ofta du skulle behöva äta me för att ORKA ha den energin som behövs. Volen bra kombination alltså! Vilken kropp man skulle haft. MÅNGA dansare har ju så sjukt snygga kroppar.

hmm..? Tråkigt att man inte fortsatte med någon slags dans från näär man var yngre. Gick både balett och Jazzdans. Aja, när man är liten testar man mkt o sen tröttnar man, hehe.



Igår var det mkt mat och mkt förbränning. Idag har det blivit 0 förbränning och massa onyttigt. Idag har det verkligen varit en såndär "bakis"-dag.

Frukost/Lunch: Ja, ni såg ju pizzan innan :P Den heter "viking special" men har bytt ut kebaben mot kyckling. Den ska ha extra sås, "blandad sås", det är vad vi säger när vi beställer den på Campino här i Borås. GODAST!

Efter den pizzan har man såklart inte orkat äta  nåt annat än gottis, för det går alltid ner :P haha har ätit lite godis igen..men inte allt, det var inte så gott som jag tänkte att det skulle bli. Tryckte precis i mig lite chokladglass med kolasås på istället. NU räcker det iaf med mat för idag..

Ska faktiskt ta och bubbla vatten istället för att dricka upp pepson som jag såklart har druckit en del av ikväll.
Bubbel, bubbel..skrivs senare//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback