RSS 2.0

Mat & Träning 11.12.19

Vilket trevligt väder det blev på lunchen idag! Tog vara på det och gick en runda, det var ett tag sen nu..Gud, vad man blir stillasittande nu under vintern :( har fortfarande inte heller tagit tag i det här med att resa på sig lite oftare på jobbet. Borde ställa sig upp varje timma och göra några hopp, då kan man iten heller sitta och frysa så som vi gör nu. Det är sjukt kallt på jobbet nu för tiden :( Fast sen ska kallare temperatur vara bra för förbränningen?

Anki berättade idag om att hon var på gymmet i lördags och körde överkropp. För henne kändes det lite viktigare just då än underkropp. Hade jag itne tränat på länge hade jag prioriterat underkroppen, men det är oliak för alla, för för mig är ben och rumpa viktigare eftersom jag ändå ahr sxlar och det där. Anki har inte ritkigt det där än så hon vill "få till" dom. För man vill ju inte bara ha det ena. Underkropp har hon :P haha hon ska bara tighta till den.

Åh, jag bara känner hur suget efter gymmet finns i kroppen! Har dessutom börjat få lite ont i ryggen nu dom senaste dagarna...det gillar jag INTE!

Lite måndagsgottis blev det ju...
Frukost 07.40: Havregrynsgröt med linfrön och drottningsylt. Proteinshake.
Mellanmål 10.30: grönt te och en apelsin.
Lunch 12.30: Majssoppa med lax och avokado. (recept längre ner)
Mellanmål 15.30: Grönt te och några chokladpraliner.



"Middag" 18.15: Tonfiks med fetaost och yellowpeppers, grönt te.

Nu, lite te och pepparkakor..Inget mer efter det!
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback