RSS 2.0

Nu är det fixat oxå!



Heeej. Inte äns skrivit att jag är hemma men de fattar ni nog redan. Får ta tag i bloggandet om allt som hade med thailand och göra men även livet efter. Känner att jag är dålig på det just nu. Det blir bättrning. I promise :)

Nu har jag ringt till trygghansa och anmält min "skada", pengar och mobil borta och som TUR är betalar dom ut förlust på pengar oxå, max 3000 dock men bättre än ingenting och det är ju typ den summan jag blev av med. Ska skicka in allt när jag är tillbaka från Egypten så att jag får en ny mobil och pengarna. Ska nog byta till en nyare telefon, samsung galaxy s2. Känns som en bra idé. Väntar till årskiftet så att jag får tag i den nyaste. Är ju ändå inte hemma innan ;D yeey! //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback