RSS 2.0

Panikfredag!

N hur i helvete kan man vara så KLANTIG!! det undrar jag nu MAMMA!!!! FAN VAD JAG ÄR SUR!

Här har man tänkt att man ska komma ut och vila..ja, ni vet ju att jag åker ut till mamma när jag behöver någon slags REHAB! För det är verkligen skönt att vara här. Jag mår bra här. Och just nu behver jag lugn o ro o vila såklart.

Den här fredagen börjar fan SKIT!, först får jag massa sms kl 6 på morgonen av Jenni så att jag måste fixa massa shit, SEN ringer pappa o väcker mig, skulle dock upp då så det gör inget :) MEN SEN! Sen vill jag bara gå ner till köket och ta min verktabletter eftersom jag känner att jag faktiskt behövde dom då direkt.



DÅ GÅR FAN HEMLARMET!! FYFAN vad arg jag blev, kommer inte ihåg kodjäveln heller erftsom jag itne använt den på ett tag och jag hade dne inte uppskriven nånstans heller! Så larmet går 2 jävla gånger!! Så jag försöker få tag i mamma och även styvfar men ingen får ha telen på på jobbet, JÄKLA SKIT LAGAR!!!!

Aja, dom har iaf bra larm så att INGEn kan göra nåt.

Men jag fick iaf ringa larmcentralen, sen fick dom koppla mig till trygghansa stället så att jag kunde nollställa koden o larma av. FYFAN vilket meck! SEN kom en securitas kille också, han pratade med mig o sen även mamma för att jag fick tag i henne sen. Han frågade om allt var lugnt här hemma, det gjorde ha BARA för att jag är svullen i ansiktet. han tror säkert att jag blivit misshandlad här typ?? så han tog mitt legg o kollade upp lite saker..



Nu är jag bara pissed och tänker äta min FÖR sena frukost. Ska verkligen njuta av den...så får vi se om jag blir på bättre humör idag. Sorry för en dålig start men så blir det ibland!

Hoppas ni har haft en betydligt bättre start!
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback