RSS 2.0

Sleeping beauty

"Du och jag vi träffades en gång i en dröm"...

zzZZZzZZzzzZzz...mjaaa, man fick ju sig inte så mkt sömn inatt. Varit seg hela dagen på jobbet och ah, resten av dagen me så det är verkligen dags att sova snart! Har inte orkat göra nånting idag efter jobbet, så jag har bara legat i soffan med godis och kollat på smallville och även Törnrosa :D Tänk om man fick sova i 100 år.



Älskar alla filmer med alla Disneyprisessorna.. Har typ sett alla väldigt många ggr, man har ju haft filmerna hemma när man var liten :) Kom på det sen att "Trassel" var Rapunzel, haha. Jag glömde av det för en stund och undrade varför det inte fanns nån film om henne. Den e ju riktigt bra :D

ALLA filmerna är bra..funderar på om man ska kolla på nån av dom andra snart me, Men frågan är ju vilken? var ju inte länge sen jag kollade på skönheten och odjuret nu.

Yeye, fan vad trött jag är nu! Ska lägga mig lite tidigare idag så att jag orkar gå upp imorrn, har planerat lite grejer med mamma och hon kommer hit VÄLDIGT tidigt.

Höh, blev nästan shockad över att det redan var helg igen när jag lämnade jobbet. Jag frågade Anki "var det inte helg nyss?".."jo, det känns så" sa hon då. hehe. Ja så är det, REDAN helg! hoppas den började bra iaf ;)

Nattii!!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback