RSS 2.0

Stora planer!?

Heyhey alla fina! Juldagen..den största festdagen på hela året?..lr är det så? Har ni några stora planer för dagen/kvällen?

Själv så är det alltid en stor festdag för oss när det kommer till juldagen, MEN iår blir det nog ändrade planer..eller nog och nog, vi vet att vi inte kommer festa ikväll. Men det är väl en självklarhet när man ska flyga till värmen tidigt imorrn bitti :D hehe då spelar inte dom där få timmarna på krogen så stor roll..

Våra planer för dagen känns väldigt bra, Jenni ska tll Daniels mor och äta julmiddag tillsammans med alla där. Jag ska chilla och basta här hemma hos mamma ett tag. Sen ska reväskan tittas igenom lite snabbt och sen är det min tur att fixa till Jenni fransar inför resan :)



Juldagen börjar gottit :D blev en del gröt över från igår så den åt jag upp..

Blir nog inte nån speciellt nyttig dag idag känner jag, men som sagt, på julen får man gotta sig, det är ju bara en gång per år!

Skrivs senare babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback