RSS 2.0

Stormy friday!

Har ni också haft det stormig hos er?..gud vilket väder det har varit ikväll..åska och blixtrar, det höll dock itne så himla länge som tur var :) Trodde nästan jag var tvungen att stänga ner datorn..OH NOOO! vilken panik jag skulle fått då :P haha

Ne men jag låg faktiskt och kollade på ÄLSKADE Vampires när det stormade, fattar inte att jag ännu en gång kunde missa det, men det var iofs bara för att jag "trodde" att det kom kl 8 som förr..men nu går det ju kl 7 istället.



Tankade ner det så jag fick iaf min dos för kvällen tankade ner nästa me så jag funderar starkt på att se det också nu innan jag stänger ner..men sen har jag ju tankat ner avsnitt av dom andra eriena som vi följer nu, så jag har lite beslutsångest just nu. Meeen jag har ju hela helgen på mig o kolla på allt så det är ju ingen panik där inte :P

Det har varit en väääldigt slö fredag faktiskt, inte gjort mer än legat i soffan mestadelen av dagen. Rätt skönt! men imorrn har jag inte tänkt att sova bort dagen iaf. Imorrn kommer jag nog ta mig in till stan, mamma o dom hade väl lite ärenden att uträtta...typ köpa lite klappar? ;)

Yeye, hoppas eran helg började fint!
Skrivs imorrn, natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback